Мотивација за употребу математике
у програмирању: Ученику се кроз неколико сликовитих примера наводе ситуације у
којима су потребни математички алати да би се исправно реализовао неки програмерски
задатак (примери су везани за програмирање игара које су им познате).
Активност 2
- Видео–лекција: ученици прате видео–лекцију
Python - аритметичке операције, а затим представљене примере испробавају на својим
речунарима.
Активност 3
- Рад на задацима: ученици у пару, бележе
различите примере сложених аритметичких израза у одговарајућем запису са и без
именованих међурезултата. У Пајтон окружењу проверавају исправност и са наставником
дискутују о решењима.
Активност 4
- Извођење закључка: Уз помоћ наставника,
ученици изводе закључке о новинама које доноси Пајтон у употреби рачунара као
калкулатора у односу на позната решења.